Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Як бути “в ресурсі”?

11:37, 06-02-2024

Тема емоційного вигорання ніколи не втратить свою актуальність. Проте дуже важливою частиною в аспекті емоційного вигорання є поняття «ресурс».

Поняття «ресурс» найчастіше характеризується в психології як певний запас життєвих можливостей.

Що належить до ознак вичерпаного ресурсу?

  • зниження працездатності;
  • формальне виконання роботи;
  • зниження рівня соціальної активності;
  • стагнація особистості;
  • зниження показників психічних процесів.

Що може бути нашим ресурсом?

  • Зовнішній ресурс: соціальна підтримка, соціально-психологічна підтримка, сім‘я, друзі, наші хобі. І аналізуємо, наприклад, які саме люди Вам надають ресурсний стан або які заняття, хобі і тому подібне.
  • Внутрішній ресурс: ваші життєві цінності, самоконтроль, саморегуляція, бажання тощо.

Важливо аналізувати, чи всі засоби задля стабілізації свого ресурсного стану Ви використовуєте в своєму житті, особливо у періоди життєвої кризи.

 

З турботою про Ваше ментальне здоров’я,
провідний психолог
 Адамюк Діана Сергіївна

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 1 515
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00