Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

За сумлінну працю та професіоналізм: завідувачка кафедри Англійської мови отримала Подяку ректора

08:26, 24-10-2025

У віторок, 21 жовтня 2025 року на засіданні Вченої ради Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій відбулося урочисте нагородження.

За сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків, високий професіоналізм, підвищення іміджу ДУІКТ, а також з нагоди Дня працівника освіти ректор Володимир ШУЛЬГА вручив Подяку Анні КОЛІСНИЧЕНКО, завідувачці кафедри Англійської мови Навчально-наукового інституту телекомунікацій.

Ця відзнака є свідченням наполегливості, відданості своїй справі та вагомого внеску Анни КОЛІСНИЧЕНКО у розвиток університету та освітньої галузі України.

Щиро вітаємо із заслуженою нагородою та бажаємо подальших успіхів, натхнення й нових професійних злетів!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 138
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00