Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Поради щодо самостійного вдосконалення іноземної мови

14:07, 12-02-2016

Вивчення іноземної мови не тільки цікавий процес, але також одночасно  потребує постійної практики з чотирьох основних вмінь та навичок: читання, говоріння, письма та аудіювання.

Поради щодо самостійного вдосконалення іноземної мови:

  1. Кожного дня виділяйте певний час на вдосконалення вмінь та навичок з читання, говоріння, письма та аудіювання.
  2. Читайте автентичну літературу в оригіналі.
  3. Слухайте радіо, дивіться телебачення де спілкуються носії мови.
  4. Постійно здійснюйте самоконтроль вивченого матеріалу: пишіть тести, відповідайте на питання.
  5. Спілкуйтеся з носіями мови.
  6. Приділяйте увагу правильності вимови.
  7. Вчіть сталі вирази.
  8. Пишіть іноземною мовою і перевіряйте правильність написаного.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 149
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ