Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Навіщо використовувати BLENDED LEARNING? (Частина 1)

12:16, 13-04-2018

Головним завданням дисципліни «Іноземна мова» є оволодіння студентами іноземною мовою, як засобом комунікації в письмовій та усній формах. Також, не менш важливою в освітньому процесі є наявність виховного елементу для подальшого розвитку особистості студента і його світогляду, досягнення ним рівня B2.

Виходячи із завдань предмета, виникає безліч методик раціоналізації процесу навчання. Одна з таких методик це змішане навчання.

Змішане навчання (англ. «Blended learning») - методика навчання, в рамках якої студент отримує знання в двох основних режимах:

  • очно з викладачем;
  • в самостійному он-лайн режимі.

Таким чином, даний підхід дає можливість враховувати і контролювати такі обставини як: час, місце, темп і спосіб вивчення матеріалу.

Важливим питанням для будь-якого навчання є відвідуваність аудиторних занять. Одним із рішень цієї проблеми може стати «Linga UA» - онлайн-платформа вивчення іноземних мов, створена за стандартами ЄС.

Концепція «Linga UA» полягає в тому, що кожен слухач повинен пройти 150-300 уроків (в залежності від заданого рівня) по 1-9 місяців (в залежності від регулярності і частоти занять).

Курс навчання розбитий на дві частини: А1 + А2 і В1-В1+ - кожна частина по 150 уроків. Тривалість кожного курсу по 150 уроків.

Особливості планування і проведення занять:

  • Проведення вступного заняття, яке формує у студента розуміння суті методики;
  • Проходження занять;
  • Адаптація курсу навчання відповідно до вимог студентів;
  • Фінальний тест для кожного користувача;
  • Нагородження сертифікатами тих, хто закінчив рівень.

Форми і засоби навчання:

  • Унікальна інтернет-освітня програма навчання;
  • Зручне спілкування з викладачем в форматі «питання-відповідь»;
  • Проведення вебінарів і он-лайн конференцій.

Використання зазначеного підходу дозволяє покращувати результативність навчання/самонавчання англійської мови.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Системи технічного захисту інформації

Фахівці з технічного захисту інформації – це унікальні спеціалісти, які поєднують теоретичні та практичні знання в областях: інформатики, архітектури комп'ютерів, систем і пристроїв інформаційної та кібернетичної безпеки, проектування та експлуатації комплексних систем захисту інформації.

В процесі навчання студенти опановують найсучасніші системи захисту інформації, багатофункціональні пошукові прилади, апаратуру спеціальних досліджень для пошуку та нейтралізації закладних пристроїв, запобігання витоку інформації через різноманітні фізичні (не тільки цифрові) канали, отримують міжнародні сертифікати.

Системи технічного захисту інформації

Фахівці з технічного захисту інформації – це унікальні спеціалісти, які поєднують теоретичні та практичні знання в областях: інформатики, архітектури комп'ютерів, систем і пристроїв інформаційної та кібернетичної безпеки, проектування та експлуатації комплексних систем захисту інформації.

В процесі навчання студенти опановують найсучасніші системи захисту інформації, багатофункціональні пошукові прилади, апаратуру спеціальних досліджень для пошуку та нейтралізації закладних пристроїв, запобігання витоку інформації через різноманітні фізичні (не тільки цифрові) канали, отримують міжнародні сертифікати.

Переглядів: 7 100
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ