Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Критеріальний підхід до оцінювання есе «висловлювання думки»

15:18, 07-09-2020

Один з ефективних способів формування і розвитку навичок іншомовної комунікації у студентів – це сумісне написання есе «Висловлювання думки» на актуальну тему з подальшою взаємною його перевіркою. Цей тип дискурсивного есе має на меті надати і підтвердити аргументи з метою переконати читача у правильності власної точки зору. Сумісна робота стимулює студентів уважніше ставитися до думки партнера і викликає у них великий інтерес.

Інновація такого роду при підготовці і проведенню рубіжного контролю з англійської мови представляється нам цікавою в плані організації і підведення підсумків дистанційної роботи у вищому навчальному закладі. Орієнтовний обсяг есе складає 200-250 слів. При перевищенні обсягу перевірці підлягають лише перші 250 слів [1-3]. Система оцінювання базується на [4]:

Якість вирішення комунікативного завдання

Когерентність і когезія

Лексика

Граматика

Якість представленої інформації, точність аналізу, вміння узагальнювати

Організаційна структура, навички  перефразування і використання слів-зв’язок

Обсяг лексики, правопис слів і кількість лексичних помилок

Порядок слів у реченні, уживання часів дієслова, кількість граматичних помилок

Необхідно уточнити терміни когезія – усі елементи тексту є взаємопов’язаними, і когерентність - усі елементи тексту мають сенс.

Запропоновано оцінювати есе за такими критеріями: вирішення комунікативного завдання (5 балів максимум), переконливість і ясність представлених аргументів (2 бали максимум), структурно-стилістична і змістова організація тексту (10 балів максимум), лінгвістичні критерії (лексика і граматика – по 4 бали максимум). У підсумку отримуємо максимальну кількість балів – 25, мінімальну – 2 (по 1 за лексику і граматику).

Така схема відповідає критеріальному підходу і дозволяє позбутися менш об’єктивного підходу - оцінювання письмової роботи у цілому.
 

  1. Титова С. В., Харламенко И. В. Метод совместного написания эссе и их взаимного оценивания при обучении письменно-речевым умениям // Вестник Московского университета. Серия 19: Лингвистика и межкультурная коммуникация. 2017. № 3. С. 26–41.
  2. Харламенко И. В. Алгоритм совместного написания эссе с последующим взаимным оцениванием другими студентами // Языковой дискурс в социальной практике: Материалы Международной научно-практической конференции. – Тверь: Тверь, 2018. С. 213–219.
  3. Харламенко И. В., Нохрина В. В. Опыт и результаты проведения итогового сертификационного экзамена за бакалавриат по английскому языку на уровень В2 на биологическом факультете МГУ // Учитель, ученик, учебник: Материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф. Т. 2 / Под ред. И.Л. Лебедевой. М., 2016. С. 392–400.
  4. Anh Toan. The Complete Solution IELTS Writing 2016. ZIM. 2016. 164 p.

Науково-методичне повідомлення підготувала
Дюканова Н.М., доцент кафедри іноземних мов

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Переглядів: 8 409
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ