Викладачі кафедри Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій Олена Виноградова, Тетяна Сьомкіна, Артем Снітко та Ірина Совершенна взяли участь у дводенній навчальній програмі «Електронна комерція без кордонів: стратегії зростання онлайн-продажів». Захід був організований Київською торгово-промисловою палатою та КМДА й проходив 11-12 вересня 2025 року.
Програма розроблена для власників і керівників бізнесу, що прагнуть розширити свою присутність в інтернеті. Вона охоплювала ключові аспекти електронної комерції, зокрема:
Спікерами програми були провідні експерти у сфері інтернет-маркетингу, електронної комерції, стратегічного планування та розвитку міжнародних ринків. Серед них були відомі блогери, а також представники ділових і фінансових кіл.
На заході обговорювали розвиток e-commerce (АТ «Укрпошта»), огляд маркетплейсів (Netpeak), платежі в e-commerce (Payoneer), оптимальна структура Amazon-бізнесу (Finevolution); робота з даними та зміни в законодавстві; побудова маркетингової бази й воронки від стратегії до результату (BASE by Netpeak); креатор-економіка як драйвер глобальних продажів (Manychat).
Участь у програмі дозволила викладачам посилити практичну складову курсів: від GA4/GTM та A/B-тестування й CRO — до CRM-автоматизації. Ці знання допоможуть актуалізувати зміст дисципліни «Електронний бізнес», що викладається на кафедрі, і зробити її ще більш практичною та корисною для студентів. Тепер майбутні фахівці отримають найактуальнішу інформацію, яка допоможе їм бути конкурентоспроможними на ринку праці. Студенти отримають більше роботи з живими кейсами, практики з аналітикою та оптимізації воронки, фокусу на маркетплейсах і D2C.