Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Олімпіада з фізики Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій (оголошення)

16:49, 29-02-2024

Студентські олімпіади сьогодні є змаганнями студентів у творчому застосуванні здобутих знань, умінь і навичок. Традиційно, в Державному університеті телекомунікацій у березні проводиться олімпіада з фізики, що покликана виявити найбільш обізнаних, найсильніших, найкращих учасників.

19 березня 2024 року відбудеться олімпіада з фізики Державного університету телекомунікацій (І тур Всеукраїнської студентської олімпіади з фізики).

Запрошуються усі бажаючі.

Реєстрація на олімпіаду за посиланням https://docs.google.com/forms/d/1DJrPOYiSvbG4vJ9RJ8d8rATA9b0HHj_Z22OG4jqY8bg/edit

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 732
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00