Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Профорієнтаційна робота

19:44, 01-06-2015

22 травня 2015 року в рамках профорієнтаційної роботи серед молоді та майбутніх абітурієнтів асистент кафедри вищої математики Жебка Вікторія Вікторівна відвідала Києво-Святошинську районну класичну гімназію, яка знаходиться в м. Боярка, Київської області.

Зустріч була проведена серед учнів 10-11 класів, під час якої було роздано агітаційний матеріал, охарактеризовано Державний університет телекомунікацій, запрошено до навчання. В кінці зустрічі Вікторія Вікторівна відповіла на питання учнів. Зустріч викликала велику зацікавленість та зумовила жваве обговорення.

Кафедра вищої математики бажає всім майбутнім абітурієнтам зробити правильний вибір своєї професії та мати можливість її здобути.

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 335
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00