Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Тільки в нашому університеті відкрито консультативний центр для підготовки до ЗНО з математики

11:06, 24-11-2017

Шановні абітурієнти!

Кафедра вищої математики Державного університету телекомунікацій відкриває консультативний центр для підготовки до ЗНО з математики.

В даному центрі наші викладачі нададуть Вам кваліфіковану консультацію для підготовки до ЗНО з  математики БЕЗКОШТОВНО!

Працює даний центр щочетверга з 15:15 до 16:50.

Наша адреса:

м. Київ, вул. Солом’янська 7,  5-й поверх, ауд. 517.

За додатковою інформацією звертайтеся за телефонами:

(044) 249-25-03, моб. тел. 097-911-08-54

Чекаємо на Вас!

Колектив кафедри вищої математики

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 453
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00