25-26 квітня 2024 року кафедра маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій брала участь у підсумковій науково-практичній конференції претендентів на перемогу у ІІ турі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу, що проходив у Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку (м.Одеса).
Для участі в конкурсі було представлено 120 робіт від 40 найпотужніших університетів України та ЄС.
Кафедру маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій представила здобувач вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг Сухомлінова Богдана, яка виконала роботу на тему: «Формування маркетингової стратегії у сегменті SMB на ринку зв’язку», науковий керівник доцент кафедри маркетингу Ромащенко О.С.
Робота була високо оцінена журі конкурсу і зайняла II місце.
Колектив кафедри маркетингу щиро вітає Богдану Сухомлінову та її наукового керівника Ромащенко О.С. і бажає їм подальших успіхів у плідному заняті наукою!