4 листопада 2025 року відбулася важлива подія для майбутніх фахівців зі сфери маркетингу: студенти 1 курсу ДУІКТ відвідали новий флагманський магазин BROCARD Beauty Garden у ТРЦ Respublika Park. Ця екскурсія стала безцінним практичним кейсом, що дозволив на власні очі побачити, як смілива маркетингова концепція втілюється у реальному бізнесі та забезпечує вражаючі результати.
Студенти мали унікальну можливість почути історію створення, концепцію та ключові особливості нового формату безпосередньо від директорки із стратегічного розвитку, Олени Лади. Основна увага маркетологів була зосереджена на таких ключових позиціях клієнтоорієнтованого підходу у маркетингу:

Проведення подібних інформаційно-просвітницьких подій — це демонстрація event-маркетингу для залучення трафіку та формування спільноти навколо бренду.
Найбільш значущим для студентів-маркетологів став аналіз перших результатів впровадження стратегії інновацій:

Ці дані є практичним матеріалом для майбутніх студентських робіт та аналізу.
Екскурсія також дала змогу отримати інсайди про рекрутинг у мережі BROCARD: Олена Лада детально відповіла на запитання щодо вимог до співробітників з маркетингу, їхнього графіку та зарплат. Це підкреслює, що студенти мають можливість не лише вивчати успішні кейси, а й планувати своє професійне майбутнє в успішних компаніях.
Висловлюємо подяку Олені Ладі за змістовну екскурсію, натхнення та відкритість, а також Антоніні Оганджанян за сприяння в організації цієї цінної для навчання події. Студенти отримали не просто екскурсію, а готовий кейс для розбору успішного запуску флагманського магазину.
