Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Професійні здобутки доцентки кафедри Маркетингу відзначено Подякою ректора

08:42, 18-12-2025

16 грудня 2025 року під час зборів трудового колективу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій було вручено Подяку ректора доцентці кафедри Маркетингу Єсмаханoвій Алуа Умурзаківні.

Нагороду вручено за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків, високий рівень професіоналізму та значний особистий внесок у розбудову Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.


Колектив кафедри маркетингу щиро вітає Алуа Умурзаківну з отриманням Подяки та висловлює глибоку вдячність за багаторічну плідну працю, відповідальне ставлення до виконання професійних обов’язків, активну участь в освітній діяльності кафедри, відданість справі та вагомий внесок у підготовку висококваліфікованих фахівців у сфері маркетингу.

Бажаємо подальших професійних здобутків, творчого натхнення та нових наукових досягнень!

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 221
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ