Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Кафедра Менеджменту ДУІКТ візьме участь у ІІ-й Всеукраїнській науково-практичній конференції «ЕКОНОМІЧНІ ДНІ – 2025»

09:26, 09-04-2025

У четвер, 10 квітня 2025 року відбудеться ІІ  Всеукраїнська науково-практична конференція молодих вчених та студентів «ЕКОНОМІЧНІ ДНІ – 2025», співорганізатором  якої  є Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій.

Участь у науково-практичних конференціях - це чудова можливість для обміну  знаннями та досвідом, а також налагодження нових контактів у професійній сфері.

 Інформаційний лист

Запрошуємо Вас взяти участь у конференції, що проходитиме за адресою: м.Київ,  вул.Героїв Оборони,11 (економічний факультет, навч.корпус №10).

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 189
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00