Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

13 липня 2022 року о 15:00 на кафедрі військової підготовки відбудеться День відкритих дверей

13:04, 08-07-2022

Шановні вступники та їх батьки!

На кафедрі військової підготовки відбудеться День відкритих дверей кафедри військової підготовки в онлайн режимі на платформі ZOOM

 

Запрошуємо всіх на День відкритих дверей кафедри! Онлайн 13 липня 2022 року о 15.00!

Час: 13 липня 2022 року 15:00

 

Приєднатись до конференції Zoom:

https://us04web.zoom.us/j/73732947198?pwd=H3pcnFBH9TyCKqLKtRfOmX1ZaGRzMb.1

Ідентифікатор конференції: 737 3294 7198

Пароль: 16kYhE

Необхідно бути зареєстрованим в програмі ZOOM

Для участі в заході просимо пройти РЕЄСТРАЦІЮ

Запрошуємо всіх на зустріч!

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 755
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ