12 листопада 2025 року у стінах Студентського центру відбулося яскраве та натхненне святкування “The Marketing Awards”. Атмосфера події поєднала урочистість і гумор, творчість і вдячність, натхнення і любов до професії маркетолога.
Перед початком урочистої частини присутні вшанували хвилиною мовчання всіх українських героїв, які боронять нашу свободу.
Ведучі заходу – студенти 3 курсу одразу занурили глядачів у найкреативнішу атмосферу. З перших хвилин у залі панував сміх, блиск і відчуття справжнього свята.
Зі щирими словами вітання до учасників звернулися: проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку Марина Петченко, директор Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Світлана Петровська; заступник директора Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Олена Антонова.
Представники бізнесу, які підтримують студентів і поділяють цінності сучасного маркетингу, також долучилися до події. Від компанії “ПроКонсалтинг” – Ярослав Куліковський, ERC (Enhanced Resource Company) – Наталя Кукліновська; Morand (Фрібург, Швейцарія) – Анжеліка Шемне-Коллі; ПрАТ «Київстар» - Юлія Макаренко. Вони не лише привітали студентів, а й поділилися професійними порадами щодо кар’єрного розвитку, творчості та сили особистого бренду.
Після офіційної частини у жартівливому форматі студенти всіх курсів презентували себе. Першокурсники стали справжньою “сенсацією року” — 71 студент освітніх програм «Маркетинг» та «Діджитал-маркетинг» вразили глядачів своїми креативними виступами. Другий курс показали себе як “Розкручений бренд”, третій — як “Креативні директори”, а четвертокурсники — як “Гуру брендингу”, що вже готові запускати власні рекламні кампанії. Не залишилися без уваги й магістри — справжні “Магістри впливу”, які втілюють поєднання досвіду, стратегії та натхнення. Кожен виступ був сповнений енергії, дотепності та натхнення, перетворюючи академічну залу на простір творчості, ідей та посмішок.
“The Marketing Awards 2025” – справжнє свято креативності, професійного росту та взаємопідтримки. Подія вкотре довела: маркетинг — це не просто стратегія чи інструменти, це мистецтво бачити більше, творити з любов’ю й надихати інших.