Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Підсумки зустрічі з представниками компанії Huawei Ukraine LLC

16:21, 21-12-2015

Днями в Університеті відбулася зустріч студентів старших курсів факультетів Телекомунікацій та Інформаційних технологій з представниками компанії Huawei Ukraine LLC. Наші гості розповіли майбутнім фахівцям про перспективи працевлаштування в компанії, окреслили основні очікувані напрямки роботи та вимоги, що будуть висуватися до стажерів. Для студентів, які не змогли потрапити на зустріч, але все ж зацікавлені у співпраці з Huawei Ukraine, з дозволу представників компанії публікуємо презентації, а також контакти для надсилання резюме і подальшого зв’язку.

Сподіваємося, що наші студенти гідно представлять Університет на співбесідах і знайдуть своє місце серед співробітників одного з провідних роботодавців у сфері телекомунікацій.

 PPT for students.ppt

 Presentation for students1.pptx

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 10 706
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00