Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Головою Вченої ради Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій обрано ШУЛЬГУ Володимира Петровича

16:42, 23-05-2024

У четвер, 23 травня, відбулося засідання Вченої ради Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій. Ключовим питанням порядку денного стало питання обрання Голови Вченої ради ДУІКТ. Відповідно до Статуту Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, а саме пункту 5.3.3, голова Вченої ради обирається таємним голосуванням із числа членів Вченої ради Університету, які мають науковий ступінь та/або вчене звання, на строк діяльності Вченої ради університету.

На підставі результатів таємного голосування головою Вченої ради Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій обрано Володимира Петровича ШУЛЬГУ – виконуючого обов’язки ректора ДУІКТ, доктора історичних наук, старшого дослідника (результати голосування за – 51, проти – немає, недійсних бюлетенів – немає).

Рішення Вченої ради Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій від 23 травня 2024 року (протокол №14) про обрання голови Вченої ради Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій введено в дію наказом в.о. ректора від 23 травня 2024 року №124.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 704
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00