Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Випуск студентів денної форми навчання

08:10, 26-01-2016

22 січня відбулася урочиста церемонія вручення дипломів магістрів факультету Інформаційних технологій.

Дипломи про вищу освіту отримали 22 студенти із них 8 з відзнакою.

В Університеті вручення дипломів магістрам – визначна подія. Адже випускний – це остаточне підбиття підсумків  роботи викладачів та студентів, урочисте оприлюднення результатів їхньої спільної плідної праці.

На урочистих зборах з вітальною промовою до випускників звернулись ректор університету, голова студентської ради та студентка нашого факультету, які тепло і сердечно привітали випускників із закінченням навчання в університеті.

Вітаємо всіх випускників із цим визначним днем! Настав час рухатись до висот та своїми успіхами довести, що ви гідно несете високе звання випускника Державного університету телекомунікацій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 636
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00