Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаємо з Всесвітнім днем радіоаматора!

13:39, 18-04-2016

Вітаємо з Всесвітнім днем радіоаматора!


 Щорічно 18 квітня велика група ентузіастів-радіолюбителів у всьому світі відзначає своє «професійне» свято - Всесвітній день радіоаматора (World Amateur Radio Day).

 Товариства, секції, гуртки радіоаматорів беруть участь в заходах Всесвітнього дня радіоаматора, розповідаючи про роботу однодумців і популяризуючи це інтелектуальне хобі.

 18 квітня 1925 року в Парижі був заснований Міжнародний союз радіоаматорів (International Amateur Radio Union, IARU), завдяки цій події у радіоаматорів і з'явився привід щорічно відзначати успіхи і досягнення. А членами даної організації сьогодні є радіоаматори з більш ніж ста п'ятдесяти країн світу.

Нехай улюблена справа приносить вам задоволення!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 688
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00