Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

ТІМ 2015: Telecom, IT, Media

14:27, 16-10-2015

8-9 жовтня 2015 року в АККО Інтернешнл відбулася виставка «Тelecom, IT, Media» де більше 2000 учасників (ТОП-менеджерів, власників, інвесторів та ІТ-директорів) зібралися для підведення підсумків і оцінки потенціалу для розвитку бізнесу в майбутньому.

       Виставку відвідали і представники кафедри космічних систем, комплексів і супутникових телекомунікацій, які ознайомилися з інноваційним досвідом, почули професійні поради експертів бізнесу, представників провідних IT компаній таких як: EUTELSAT, DATAGROUP, AMOS, SES, CONAX, Win TREDE інших і обговорили плани можливої ​​співпраці .

       Користуючись можливістю, представники кафедри запросили учасників виставки відвідати Міжнародну науково-технічну конференцію «Сучасні інформаційно-телекомунікаційні технології», яка пройде з 17 по 20 листопада 2015 в Державному університеті телекомунікацій та прийняти участь у виставці в рамках конференції.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 992
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00