Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Річниця співпраці кафедри з ПрАТ «Датагруп»

09:32, 15-06-2016

1 червня 2016 року виповнилась річниця укладення договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та ПрАТ «Датагруп».

Результатами річної співпраці можна вважати наступне:

  1. Участь компанії в удосконаленні навчально-матеріальної бази: передано навчальне обладнання та створено антенне поле;
  2. Проведення в ПрАТ «Датагруп» виробничої та переддипломної практики, на основі розробленого плану практики. По закінченню практики 32 студента отримали сертифікати;
  3. Проведення регулярних пізнавально-виховних екскурсій для студентів, під час яких відбувається знайомство з компанією ПрАТ «Датагруп», та можливим майбутнім місцем роботи;
  4. Працевлаштування студентів та випускників університету;
  5. Участь в конференціях, конкурсах, тренінгах;
  6. Систематичні контакти з приводу обговорення майбутніх планів співпраці.

Особливістю співпраці можна зазначити те, що у 2015 році 11 працівники ПрАТ «Датагруп» обрали Державний університет телекомунікацій для отримання вищої освіти. 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 380
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00