Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Складання резюме та проходження співбесіди в ІТ-компанії

14:55, 10-06-2015

Шановні студенти!

діти

12 червня о 13:00 в конференц залі Державного університету телекомунікацій відбудеться семінар на тему «Складання резюме та проходження співбесіди в ІТ-компанії»

На семінарі ви дізнаєтесь:

  • Як має виглядати CV молодого фахівця;
  • Як підготуватися до першої співбесіди з HR-спеціалістом;
  • Що ховається за процедурою адаптації співробітника в компанії.

Під час проведення семінару (майстер-класу), який проводять провідні фахівці компанії CyberBionic Systematics та проекту Labitex (Олександр Марченко таДмитро Хорошилов) всі бажаючі зможуть скласти правильне CV та відразу ж подати на вакантні посади у  CyberBionic Systematics чи до компаній-партнерів!

Не пропустіть! Можливо, Ви знайдете роботу Вашої мрії саме на цьому семінарі!!!


 


Джерело: Сайт студентскої ради

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 5 545
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00