Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Засідання Студентської ради університету

09:16, 02-12-2015
Шановні студенти!

  3 грудня 2015 р. о 15:00 в Конференц–залі Держаного університету телекомунікацій відбудеться засідання Студентської ради Університету.

Порядок денний:
  1. Про оновлення складу Студентської ради Університету
  2. Про проведення тренінгу від засновника мотиваційного проекту «Ніколи не здавайся» - Павла Дєєва
  3. Про проведення Ярмарки випічки до Дня Святого Миколая в Університеті
  4. Про проведення Всеукраїнської студентської конференції «Світ телекомунікацій та інформатизацій» на базі Державного університету телекомунікацій
  5. Про привітання з Новим роком дітей зі Спеціальної школи-інтернат №17 
  6. Інше
Явка членів Студентської ради Університету обов’язкова!
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 4 406
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00