Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Інтелектуальна гра “Що? Де? Коли?”

11:20, 10-04-2016

Шановні студенти!

Запрошуємо студентів Навчально-наукового інституту захисту інформації стати учасниками інтелектуальної гри Що?Де?Коли?”, яка відбудеться 19.04.2016 о 13:30 в Конференц-залі Університету.  

Неймовірна подія всіх часів та народів подарує Вам можливість проявити свої здібності та знання в сфері Інформаційної безпеки. На Вас чекають 2 тури запеклої боротьби між командами за звання найрозумніших та найкмітливіших студентів нашого Інституту. Кожен з Вас заслуговує на шанс прийняти участь та отримати свою винагороду.

Для участі у грі зареєструйтесь за посиланням: http://goo.gl/forms/IYSA3JclHI

Чекаємо на Вас!

З blank Lідери Sтудради DУТ

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 6 315
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ