Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-спортсмени Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій переможці відкритого зимового Кубку міста-герой України Буча з важкої атлетики

20:07, 19-02-2024

17-18 лютого 2024 року в мі́сто-геро́й Украї́ни Буча змагалися штангісти зі всієї України. Учасниками стали дорослі та діти віком від 8 років. ДУІКТ  представили студенти-спортсмени в семи вагових категоріях й попри жорстку конкуренцію, наші спортсмени показали вражаючу підготовку і вибороли призові місця:

  • 1 місце здобула – Дроголо Маріанна,
  • 2 місце – Ціпов’яз Карина,
  • 3 місце здобули – Попелишко Юля та Куліковський Микита.

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ ТА БАЖАЄМО ПОДАЛЬШИХ СПОРТИВНИХ ДОСЯГНЕНЬ!

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 583
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ