Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Смертельний травматизм на підприємствах України за 2015 рік

10:10, 05-02-2016

Згідно з опублікованими на сайті Держпраці України даними, за 12 місяців 2015 року на підприємствах України було смертельно травмовано 374 людини. У 2014 році ця цифра склала 548 чоловік. В результаті ведення бойових дій у 2015 році загинуло 20 працівників, в 2014 році - 63.

У результаті дорожньо-транспортної пригоди і наїзду транспортного засобу загинули 115 осіб (31% від загальної кількості загиблих). В результаті падіння з висоти загинуло - 52 особи (14%). В результаті падіння, обвалення предметів, матеріалів, породи, ґрунту - 44 людини (12%). Через дії предметів і деталей, що рухаються - загинула 41 особа (11%). Слідом ідуть випадки ураження електричним струмом - 34 людини (9%) і загибель працівників в ході бойових дій - 20 осіб (5%). В результаті пожеж загинули 11 осіб (3%).

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 229
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ