Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Про зміни гігієнічних нормативів щодо електромагнітних випромінювань

09:02, 01-11-2017

З метою захисту здоров’я населення України від впливу електромагнітних випромінювань наказом Міністерства охорони здоров’я України від 13.03.2017р. №266 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2017 р. за № 625/30493) були внесені зміни в ДержСанПіН №239 від 01.08.96р.

Згідно змінам, граничнодопустимі рівні стають менш суворими в діапазонах: дециметрових хвиль (УВЧ ‑ ультрависокі частоти) – 10 мкВт/см2 та метрових хвиль (ДВЧ ‑ дуже високі частоти) – 6 В/м.

Зазначені зміни санітарних нормативів, разом із змінами методичних вказівок до них, дозволяють регламентувати умови розміщення та експлуатації базових станцій мобільного стільникового зв’язку четвертого покоління – 4G-мережі (стандарт LTE).

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 424
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ