Практичне заняття з дисципліни «Формування бізнес-моделі підприємства» для студентів 3 курсу відбулося у незвичному форматі - інтерактивної фінансової гри Cash Flow. Захід провела викладач кафедри Економіки, д.е.н., професор Катерина Хаврова, яка активно впроваджує ігрові методики для розвитку підприємницьких компетентностей.
Cash Flow - це бізнес-симуляція, яка дозволяє відчути себе інвестором та ухвалювати рішення у динамічному ринковому середовищі. Під час гри студенти опинилися у «малому колі» фінансових рішень: отримували зарплату, стикалися з витратами, ризикували у малих та великих угодах, будували пасивний дохід і крок за кроком рухалися до фінансової свободи.
«Це зовсім інший формат заняття - ми не просто вчилися теорії, а бачили, як наші фінансові рішення впливають на результат», - поділилася враженнями студентка групи ЕП-31 Аміна Нестеренко.
Студенти відзначили, що гра допомогла:
За словами Катерини Хаврової, інтерактивні інструменти, зокрема такі ігри, мотивують студентів до глибшого аналізу й формують практичне розуміння побудови бізнес-моделей.
«Фінансова грамотність та здатність будувати ефективну бізнес-модель - це ключові компетентності сучасного підприємця. Завдяки грі студенти відчули, як економічні рішення впливають на майбутнє бізнесу», - підкреслила Катерина Хаврова.