Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Свято першокурсників: запрошуємо на посвяту в студенти ДУІКТ!

08:29, 26-08-2025

Шановні першокурсники!

Вітаємо вас з успішним подоланням усіх випробувань вступної кампанії та зарахуванням до закладу вищої освіти!

Попереду на вас чекає неймовірно цікавий, хвилюючий та важливий етап вашого життя: студентство. Сподіваємося, що навчання в ДУІКТ стане успішним стартом у вашій майбутній кар'єрі. 

З цієї нагоди запрошуємо першокурсників та усіх бажаючих привітати їх на урочисту посвяту в студенти Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій! 

Захід відбудеться у понеділок, 1 вересня о 9:30 біля центрального входу до університету. 

Чекаємо на вас!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 802
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00