У вересні 2025 року здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності F5 «Кібербезпека та захист інформації» за освітньою програмою «Управління інформаційною та кібернетичною безпекою» успішно пройшли науково-педагогічну практику. Ця практика є компонентою освітньої програми підготовки магістрів та формує низку програмних результатів навчання, які закладають базис розуміння викладацької діяльності, майстерності викладання і дотримання науковості у підготовці до занять.
На меті практики - поглиблення теоретичних фахових знань, набутих у процесі навчання, опанування сучасних методів навчальної та наукової роботи, а також формування професійних умінь і навичок, необхідних для здійснення ефективної педагогічної діяльності у сфері кібербезпеки.
Науково-педагогічна практика сприяла формуванню у студентів інтегрованих професійних компетентностей, що поєднують глибокі теоретичні знання, практичні навички та здатність до наукової діяльності, необхідні для майбутньої професійної реалізації.
Особлива увага під час проходження практики приділялася набуттю практичного досвіду, який є важливим для подальшого застосування в умовах реального управління колективами та підрозділами кіберзахисту, а також при провадженні науково-педагогічної діяльності.
У межах проходження практики здобувачі освіти мали можливість провести навчальні заняття з фахових дисциплін, що дозволило їм апробувати сучасні педагогічні методики, вдосконалити комунікативні навички та закріпити професійні компетентності в умовах реального освітнього процесу.
Під час занять студенти продемонстрували високий рівень підготовки, володіння актуальними знаннями в галузі кібербезпеки, а також уміння організовувати навчальний процес, орієнтуючись на потреби здобувачів освіти та вимоги вищої школи.
Процес проходження практики відбувається під керівництвом досвідчених науково-педагогічних працівників кафедри «Управління кібербезпекою та захистом інформації», які забезпечують високий рівень методичного супроводу, науково підходу до формування плану занять та структурування матеріалу, що всебічно сприяло розвитку нової навички - науково-педагогічної майстерності магістрантів.