Положення про кафедру Маркетингу
Кафедра маркетингу здійснює підготовку висококваліфікованих і конкурентоспроможних на ринку праці фахівців, які володіють інноваційним мисленням, спеціальними компетентностями, необхідними для провадження фективної маркетингової діяльності відповідно до запитів сучасного суспільства за освітніми рівнями бакалавр, магістр та доктор філософії зі спеціальності 075 - «Маркетинг»
Потреби підприємств у ґрунтовному аналізі ринку збуту, прийнятті нестандартних рішень щодо посилення лояльності споживачів і підвищенні рівня конкурентоспроможності товарів та послуг, стрімке поширення маркетингової діяльності у сфері Інтернет-простору підвищують привабливість професії маркетолога та актуальність підготовки спеціалістів, спроможних застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології в маркетинговій діяльності, обирати оптимальні підходи щодо розробки товарної, цінової та збутової політики, формувати систему цифрових маркетингових комунікацій, забезпечити реалізацію ефективної стратегії маркетингу підприємств різних рівнів.
Маркетинг – це сучасна філософія і дієвий інструмент успішного бізнесу!
Престижність спеціальності полягає у тому, що маркетолог - один з найважливіших фахівців у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства. Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів, виведення товарів на ринок, управління життєвим циклом товарів. Всезнаюча статистика говорить, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки.
Навчання з маркетингу – це Ваш шанс зробити успішну кар'єру!
Випускники кафедри отримують фахову освіту зі значним практичним наголосом у поєднанні з особистісним розвитком здобувачів, що дає можливість успішного працевлаштування в управлінській, освітній, бізнесовій медійно-комунікативній та інших сферах, у виробничих, торгівельних і консультаційних фірмах, рекламних і маркетингових агентствах, некомерційних організаціях і підприємствах послуг на посадах, залежно від власних уподобань:
У топі вакансій друге місце посідає керівник (менеджер) з продажів
Затребуваність професії підтверджується компаніями – партнерами кафедри : ТОВ «UDS SYSTEM»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ПАРТНЕРЕД», ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖІТАЛ» ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», з якими укладені договори про співпрацю та які є потенційними роботодавцями для наших випускників.
Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній, вдосконалити знання та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію для діагностики та прогнозування на макро-, мезо- і мікрорівнях.
Єрмак Юлія обіймає посаду SMM-маркетолога компанії «С3РА». визнаного експерта в області Digital-маркетингу, що входить у ТОП рекламодавців та афілійованих джерел, спеціалізується на СРА - рекламі. «C3PA» - це високотехнологічна мережа партнерських програм з оплатою за дію, яка залучає якісні джерела трафіку для реалізації бізнес-цілей своїх клієнтів, включаючи: реєстрацію, запит, розклад заявки тощо. |
|
Микуляк Світлана обіймає посаду економіста зі збуту компанії «Імпорт-Офіс Україна», - лідера ринку, що має широку та ефективну мережу дистрибуції, через яку здійснює поставки товарів в усі регіони країни, а також є постачальником канцелярських товарів в основні мережеві роздрібні структури. Світлана має досвід роботи більше 4 років у сфері маркетингових досліджень. |
|
Коваленко Андрій обіймає посаду спеціаліста з програматик - реклами компанії «ADPARTNER». ТОВ «ADPARTNER» є рекламною системою, що активно розвивається, це один з найбільших гравців на українському ринку digital реклами, яка діє на власній технологічній платформі. Співпрацює з ukr.net, 1plus1.ua, 24tv.ua, liga.net, espreso.tv, obozrevatel.com та ін. |
Запрошуємо вас поринути у яскравий світ маркетингу. У дивовижну атмосферу поєднання глибоких знань найновітніших маркетингових концепцій із практичними навичками сучасних технологій.
Перевагою навчання саме у нас є підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці шляхом впровадження інноваційного змісту навчання на основі потужної матеріально-технічної бази, а саме: фахова підготовка вже з першого курсу; практико-орієнтоване навчання (62% усіх занять проводиться практично); залучення до проведення практичних занять фахівців-практиків з маркетингу; навчання у реальному середовищі майбутньої професійної діяльності шляхом організації проведення практик на фірмах-партнерів, з можливістю подальшого працевлаштування студентів; набуття компетенцій, що спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, відкрити і вести власний бізнес, застосовувати можливості сучасних телекомунікаційних та інформаційних технологій.
Конкурентні переваги навчання маркетологів на нашій кафедрі полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову теоретичну підготовку, а й високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток перспективних професійних компетенцій маркетологів з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі та широким застосуванням передових ІТ- технологій.
На кафедрі маркетингу діє Майстерня професійного росту для студентів - платформа спілкування з роботодавцями, практиками, професійною спільнотою. Гуру з Digital-маркетингу, випускники-практики проводять відкриті лекції, тренінги, майстер-класи, діляться лайхфаками і тонкощами професії із студентами, залучають їх до реальних проектів. Постійно проводяться презентації програм стажування і працевлаштування, тематичні екскурсії на провідні підприємства.
Кафедра маркетингу активно залучає до проведення окремих тем лекційних і практичних занять на представників роботодавців. Зокрема, до проведення занять з «Інтернет-маркетингу» залучались провідні фахівці фірм-партнерів, а саме Іртлач Михайло Олександрович - директор з маркетингу ТОВ «Едпартнер», доцент кафедри маркетингу Мирошниченко Дмитро - директор по технологіям ТОВ «Медіасаппорт».
Також кафедрою було організовано та проведено відкриті лекції з питань сучасних маркетингових технологій та майбутнього працевлаштування за участю фірм: студії IconDesignLab.com (Роман Рудник, керівник студії), ТОВ «UDS» (Каци Світлана - начальник маркетингового відділу), ТОВ «Аутсорсінг груп» (керівник юридичного відділу Ісюк Вікторія), Маркетингове агентство BÜRO.MT (керівник дослідницького департаменту - Савенок Юлія), Торгово-промислова палата України (Віце –Президент Валерій Король); центрального офісу «Microsoft» в Україні (керівник департаменту Наталя Дорош).
Створення Навчальної лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики кафедри маркетингу дозволило побудувати сучасний навчальний процес на рівні світових освітніх стандартів відповідно до умов цифрової трансформації суспільства. Навчальна лабораторія обладнана сучасними комп’ютерами, відеопроектором з екраном для візуалізації зображень та презентацій. Працює швидкісний Wі-Fі, є веб-камера для реалізації освіти он – лайн.
Стрімка діджиталізація суспільства призвела до гострої потреби у фахівцях з маркетингу, які володіють навичками застосування інструментарію Інтернет-маркетингу, розуміння проблем ефективної асиміляції технологічних засобів маркетингу та ІКТ про що свідчать численні вакансії посад Інтернет-маркетологів
Матеріально-технічна база кафедри маркетингу забезпечує всі умови для надання найсучасніших знань, вмінь та навичок застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку.
Ми забезпечуємо підготовку фахівців, які мають широкий світогляд та високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності!
Компанії – партнери ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY» та ТОВ «UDS CONSULTING» – срібний партнер Microsoft надають можливість отримання сертифікатів студентами, які добросовісно навчались і опанували знання з відповідних дисциплін освітньої програми («Електронний бізнес», «Інтернет-маркетинг») в межах навчального процесу.
А отримання даних сертифікатів є перепусткою для студента отримати перше високооплачуване робоче місце в престижній компанії з подальшим забезпеченим фінансовим майбутнім! Бо при влаштуванні в компанію зі світовим ім’ям, роботодавці завжди віддають перевагу сертифікованим претендентам.
Гарантом якості навчального процесу є інтелектуальний капітал кафедри маркетингу – висококваліфіковані викладачі, які мають значний досвід роботи у освітній і науково-дослідній сфері та практичний досвід маркетингової діяльності.
Постійне збільшення кількості висококваліфікованих НПП на кафедрі суттєво підвищує якість навчання студентів; підвищення кваліфікації відбувається за рахунок підготовки науковців в аспірантурі університету, стажування в Україні та за кордоном. На кафедрі працюють 4 доктори наук, 7 кандидатів наук.
Наші викладачі є членами Української Асоціації маркетингу, Спілки економістів України, вільно володіють англійською, що підтверджено відповідними сертифікатами.
Необхідність нововведень з’являється, тоді коли їх вимагає ринок. У наш час міжнародні компанії працюють в умовах затребуваності інноваційних підходів в проведенні маркетингової діяльності та нехватки відповідних кадрів – фахівців, які б поєднували теоретичні знання найновітніших маркетингових концепцій, вміння працювати з сучасним маркетинговим інструментарієм та розуміння можливостей інтернет-простору для втілення креативних оригінальний ідей та рішень. Тому відомі міжнародні компанії все частіше цікавляться саме нашим навчальним закладом, у якому освітня програма з маркетингу не обмежується класичним маркетингом, а робить наголос саме на його інноваційній складовій: інтернет-маркетингу, блогінгу, SMM-маркетингу контент-маркетингу, нейромаркетингу, латеральному, вірусному маркетингу тощо. І це стосується як компаній, які працюють в Україні так і за кордоном, які із задоволенням беруть на роботу наших випускників на престижні посади та високі зарплатні!
Удосконалення змісту та форм освітнього процесу на кафедрі маркетингу наблизила навчання студентів до вимог ринку праці, а безпосередня участь у підготовці майбутніх випускників наших партнерів надала студентам безцінний практичний досвід, можливості працевлаштування та впевненість у правильному виборі університету.
Кафедра забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично.
Туди, де вашу індивідуальність визнають і поважають. Де ви зможете зрозуміти і оцінити самого себе. Туди, де ви зможете висловитися, поділитися своїми думками і враженнями. У дивовижну атмосферу поєднання глибоких знань найновітніших маркетингових концепцій із практичними навичками сучасних технологій, яка збагатить ваш розум і пожвавить емоції!
Якщо у Вас виникли запитання звертайтесь до завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни за телефоном:
Адреса університету: м. Київ, вул. Солом’янська, 7
Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua