Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Особливості підготовки бакалаврів за освітньою програмою Маркетинг

Запрошуємо до навчання
Особливості підготовки бакалаврів за освітньою програмою Digital-маркетинг
Особливості підготовки магістрів за освітньою програмою Міжнародний маркетинг
Особливості підготовки магістрів за освітньою програмою Маркетинг
Зразки написання мотиваційних листів
Відповіді на запитання щодо вступу від абітурієнтів спеціальності «Маркетинг»

Особливості підготовки бакалаврів за освітньою програмою Маркетинг

Особливості навчання бакалаврів на освітній програмі «Маркетинг»

Ми пропонуємо маркетинг майбутнього! Освітня бакалаврська програма «Маркетинг» за спеціальністю D5  «Маркетинг» спрямована на підготовку фахівців, здатних розуміти та керувати маркетинговими процесами в компаніях, створювати власний бізнес, реалізовувати стартапи на стику креативу, аналітики та новітніх технологій. 

Навчання студентів  охоплює ключові сфери, такі як: дослідження ринку, поведінка споживача, брендинг та рекламні стратегії, що в свою чергу, розвиває навички аналізу бізнес - середовища та створення ефективних маркетингових планів. Ці компетентності дозволяють приймати обґрунтовані рішення на основі отриманих даних.

Основна увага приділяється класичному маркетингу, але з використанням сучасних трендів та тенденцій, включаючи елементи цифрового маркетингу та використання аналітичних інструментів.

 

УНІКАЛЬНІСТЬ НАШОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ»:

1) Інноваційний фокус на цифрові технології та штучний інтелект

На відміну від традиційних програм, ми робимо особливий акцент на ІТ-складовій маркетингу. Ви не просто вивчатимете основи, а й глибоко зануритеся у світ:

  • Штучного інтелекту (ШІ): Навчитеся використовувати ШІ для аналізу даних, персоналізації маркетингових кампаній та автоматизації процесів.
  • Хмарних технологій: Опануєте інструменти для ефективної роботи з даними та управління проектами в "хмарі".
  • CRM-систем: Здобудете практичні навички роботи з CRM для побудови міцних відносин з клієнтами та оптимізації логістичних схем.
  • Digital-маркетингу та SMM: Освоїте сучасні цифрові стратегії просування та продажів, а також нюанси роботи в соціальних мережах.

Це дозволить вам вже з першого курсу розуміти базові складові професії маркетолога в еру інформаційних технологій і бути на крок попереду!

2) Поглиблена англійська та розвиток комунікативних навичок

Ми розуміємо, що маркетолог майбутнього – це не тільки аналітик, а й віртуоз комунікації. Тому наша програма передбачає посилену підготовку з англійської мови та викладання дисциплін комунікативного блоку. Ви навчитеся:

  • Ефективно спілкуватися з вітчизняними та зарубіжними партнерами.
  • Творчо вирішувати складні завдання та налагоджувати міцні зв'язки зі споживачами.
  • Станете комунікабельними, ініціативними організаторами зі структурним та аналітичним мисленням.

3) Практико-орієнтоване навчання з провідними експертами в сфері маркетингу

Теорія без практики – ніщо. Саме тому ми забезпечуємо:

  • Залучення провідних фахівців-маркетологів з компаній-партнерів до навчального процесу. Це не просто гостьові лекції, а можливість отримати сертифікати, що підтверджують ваші компетенції відповідно до вимог роботодавців.
  • Викладання дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює ваші фахові компетентності.
  • Навчальні екскурсії на підприємства та організації, обговорення практичних кейсів від наших партнерів, розв'язання ситуативних завдань.
  • Три види практик: ознайомча, виробнича та переддипломна, які дадуть вам реальний досвід роботи.

4) Студентоцентрований підхід та сучасна інфраструктура

Ми віримо, що навчання має бути захопливим та ефективним:

  • Проблемно-орієнтоване навчання з інтерактивним спілкуванням з викладачами.
  • Сучасна навчально-матеріальна база кафедри маркетингу, яка відповідає всім вимогам для проведення лекцій, практичних та семінарських занять, у тому числі в дистанційному режимі.
  • Використання електронної бібліотеки Університету та можливість самопідготовки з використанням онлайн-курсів.

5) Додаткові компетенції для вашої конкурентної переваги

Наша програма не обмежується стандартним набором знань. Ви здобудете унікальні компетенції:

  • Здатність організовувати роботу з постачальниками за допомогою CRM-систем.
  • Вміння застосовувати сучасні цифрові технології для просування та продажу продукції цільовим інтернет-аудиторіям.
  • Здатність здійснювати комплексне планування маркетингової діяльності підприємства на основі глибокого аналізу ринку та поведінки споживачів.
  • Опанування методів оцінки ефективності маркетингових заходів та оптимізації ресурсів для максимального результату.

Наша освітня програма з маркетингу — це ваш шанс стати не просто маркетологом, а лідером інновацій, який формує майбутнє бізнесу в цифрову еру.

Навчальний процес за освітньою програмою  «Маркетинг» включає лекційні заняття, на яких студенти отримують теоретичний матеріал та кейси із досвіду викладачів, та практичні заняття, під час яких студенти застосовують отриманні знання для вирішення завдань. Матеріали до кожної теми та додаткова література розміщені в Google класі для кожної дисципліни, для зручності та вільному опануванні теми у зручний час.

Крім того, кафедра маркетингу на постійній основі запрошує на гостьові лекції представників бізнесу, на яких студентів знайомлять із сучасними тенденціями у сфері реклами, викликами та шляхами їх вирішення.

Ваша унікальна траєкторія успіху пролягає через навчання на кафедрі маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!

 

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ»


 

 

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ФАХІВЦЯ З МАРКЕТИНГУ

Освітня програма D5 Маркетинг це можливість стати фахівцем з традиційного маркетингу. Навчальний план сфокусований на практичних навичках студента, необхідних для комплексної роботи з управління та просуванням бренду. Ринок праці потребує саме таких маркетологів, котрі розуміються на стратегічному просуванні компанії. Серед основних вакансій: бренд-менеджер, маркетинговий аналітик, продуктовий маркетолог, івент-маркетолог, pr-спеціаліст, мерчендайзер, менеджер з трейд-маркетингу, спеціаліст з маркетингових комунікацій. Рівень заробітної плати починається з 18000 грн., при умові неповного робочого дня, що дозволяє поєднувати навчання та роботу. На лекційних та практичних заняттях ми сформуєте логіку роботи маркетолога, стратегічне мислення та отримаєте практичні навички, котрі зможете відтренувати у наших партнерах кафедри під час проходження практики, починаючи з другого курсу навчання. Щоб сприяти успішному працевлаштуванні, кафедра маркетингу організовує  спільні зустрічі з роботодавцями, екскурсії до компаній, ярмарки вакансій. Ознайомитись з актуальними вакансіями маркетолога та отримати допомогу зі складання CV можете в розділі - Пропозиції щодо працевлаштування.

Перспективи Працевлаштування

Відгуки наших студентів

 

 

 

Переглядів: 517
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ