Особливості навчання бакалаврів на освітній програмі «Маркетинг»
Ми пропонуємо маркетинг майбутнього! Освітня бакалаврська програма «Маркетинг» за спеціальністю D5 «Маркетинг» спрямована на підготовку фахівців, здатних розуміти та керувати маркетинговими процесами в компаніях, створювати власний бізнес, реалізовувати стартапи на стику креативу, аналітики та новітніх технологій.
Навчання студентів охоплює ключові сфери, такі як: дослідження ринку, поведінка споживача, брендинг та рекламні стратегії, що в свою чергу, розвиває навички аналізу бізнес - середовища та створення ефективних маркетингових планів. Ці компетентності дозволяють приймати обґрунтовані рішення на основі отриманих даних.
Основна увага приділяється класичному маркетингу, але з використанням сучасних трендів та тенденцій, включаючи елементи цифрового маркетингу та використання аналітичних інструментів.
На відміну від традиційних програм, ми робимо особливий акцент на ІТ-складовій маркетингу. Ви не просто вивчатимете основи, а й глибоко зануритеся у світ:
Це дозволить вам вже з першого курсу розуміти базові складові професії маркетолога в еру інформаційних технологій і бути на крок попереду!
Ми розуміємо, що маркетолог майбутнього – це не тільки аналітик, а й віртуоз комунікації. Тому наша програма передбачає посилену підготовку з англійської мови та викладання дисциплін комунікативного блоку. Ви навчитеся:
Теорія без практики – ніщо. Саме тому ми забезпечуємо:
Ми віримо, що навчання має бути захопливим та ефективним:
Наша програма не обмежується стандартним набором знань. Ви здобудете унікальні компетенції:
Наша освітня програма з маркетингу — це ваш шанс стати не просто маркетологом, а лідером інновацій, який формує майбутнє бізнесу в цифрову еру.
Навчальний процес за освітньою програмою «Маркетинг» включає лекційні заняття, на яких студенти отримують теоретичний матеріал та кейси із досвіду викладачів, та практичні заняття, під час яких студенти застосовують отриманні знання для вирішення завдань. Матеріали до кожної теми та додаткова література розміщені в Google класі для кожної дисципліни, для зручності та вільному опануванні теми у зручний час.
Крім того, кафедра маркетингу на постійній основі запрошує на гостьові лекції представників бізнесу, на яких студентів знайомлять із сучасними тенденціями у сфері реклами, викликами та шляхами їх вирішення.
Ваша унікальна траєкторія успіху пролягає через навчання на кафедрі маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!
Освітня програма D5 Маркетинг це можливість стати фахівцем з традиційного маркетингу. Навчальний план сфокусований на практичних навичках студента, необхідних для комплексної роботи з управління та просуванням бренду. Ринок праці потребує саме таких маркетологів, котрі розуміються на стратегічному просуванні компанії. Серед основних вакансій: бренд-менеджер, маркетинговий аналітик, продуктовий маркетолог, івент-маркетолог, pr-спеціаліст, мерчендайзер, менеджер з трейд-маркетингу, спеціаліст з маркетингових комунікацій. Рівень заробітної плати починається з 18000 грн., при умові неповного робочого дня, що дозволяє поєднувати навчання та роботу. На лекційних та практичних заняттях ми сформуєте логіку роботи маркетолога, стратегічне мислення та отримаєте практичні навички, котрі зможете відтренувати у наших партнерах кафедри під час проходження практики, починаючи з другого курсу навчання. Щоб сприяти успішному працевлаштуванні, кафедра маркетингу організовує спільні зустрічі з роботодавцями, екскурсії до компаній, ярмарки вакансій. Ознайомитись з актуальними вакансіями маркетолога та отримати допомогу зі складання CV можете в розділі - Пропозиції щодо працевлаштування.